მასწავლებლის შეფასების კითხვარი




    დამკვირვებელი:


    დაკვირვების თარიღი:


მასწავლებლის სახელი და გვარი

საგანი


კლასი


მოსწავლეთა რაოდენობა



1. მეთოდური მომზადება
მასწავლებლის გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა


აქტივობის შესაბამისობა დასახულ მიზანთან



სასწავლო მიზნის მისაღწევად დაგეგმილი აქტივობების ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგები ენით არის ჩამოყალიბებული

თითოეული აქტივობის ბოლოს მიწერილია სავარაუდოდ მისაღწევი შედეგი

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი გამომდინარეობს ყოველი აქტივობის ბოლოს სავარაუდოდ მისაღწევი შედეგიდან

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგიდან გამომდინარეობს მიზანი

გაკვეთილის ოთხფაზიანი მოდელი გათვალისწინებული და ასახულია გაკვეთილის გეგმაში

სასწავლო პროცესი დაგეგმილია ესგ-ის მოთხოვნის შესაბამისად, მიზნები გამომდინარეობს ესგ-ის მისაღწევი შედეგიდან

გაკვეთილის გეგმის შედგენისას მასწავლებელი ითვალისწინებს მოსწავლეების ინდივიდუალურ და ასაკობრივ თავისებურებებს

გაკვეთილის დაგეგმვისას მასწავლებელი ითვალისწინებს დროის ფაქტორს

გაკვეთილი დაგეგმილია სასწავლო რესურსების გათვალისწინებით

გაკვეთილის გეგმის შედგენისას მასწავლებელი ითვალისწინებს მოსწავლეთა წინარე ცოდნას

გაკვეთილი დაგეგმილია მოსწავლეთა ძლიერი და სუსტი მხარეების გათვალისწინებით

გაკვეთილი დაგეგმილია მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით

შემუშავებულია დავალებებისა და აქტივობების შეფასების სათანადო კრიტერიუმები

რა ტიპის შეფასებას გამოიყენებს მასწავლებელი

დავალების ინსტრუქციები მკაფიოდ არის ჩამოყალიბებული

გეგმაში ჩანს სასწავლო და აღმზრდელობითი მიზნების ერთობლიობა

გაკვეთილის მსვლელობისას გეგმაში შეტანილი ცვლილებები

გაკვეთილის ბოლოს მიღწეული შედეგების ხარისხი


2. განვითარების თეორიები
რამდენად გამოჩნდა მასწავლებლის მიერ მოსწავლის ინტელექტუალური და სოციალური განვითარების ძირითადი თეორიების ცოდნა სასწავლო აღმზრდელობით პროცესში ?

რამდენად გამოჩნდა მასწავლებლის მიერ ფიზიკური განვითარების კანონზომიერების ცოდნა სასწავლო აღმზრდელობით პროცესში


3. სწავლის თეორიები
მასწავლებელი გაკვეთილის ჩატარებისას ავლენს სწავლის თეორიების ცოდნას

მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეს ცოდნის კონსტრუირებაში


4. სწავლების სტრატეგიები და მეთოდები
მასწავლებელი ავლენს სხვადასხვა მეთოდის / სტრატეგიის ცოდნას და შეუძლია მათი გამოყენება სასწავლო კონტექსტის შესაბამისად

მასწავლებელი რა მეთოდებს / სტრატეგიებს იყენებს, რომლებიც ეხმარება ყველა მოსწავლის შესაძლებლობების მაქსიმალურად გამოყენებაში, აქტივიზაციაში?

მასწავლებელი რა მეთოდებს / სტრატეგიებს იყენებს, რომელიც ეხმარება სასწავლო მიზნების მიღწევაში?

მასწავლებელი მოტივაციის ასამაღლებლად რა სტრატეგიებს იყენებს ?

მასწავლებელს შეუძლია ისტ-ის გამოყენება საგნის ეფექტურად სწავლებისათვის


5. შეფასების მეთოდები
მასწავლებელი შეფასების რომელ ფორმას იყენებს?

მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეებს, გამოიყენონ თანატოლთა შეფასება და თვითშეფასება

შეფასების რომელ ტიპს იყენებს მასწავლებელი ?

რამდენად ობიექტურია შეფასების კრიტერიუმები?

მასწავლებელი დიფერენცირებულად აფასებს მოსწავლეს

შეფასების კრიტერიუმები ცნობილია მოსწავლეებისათვის

შეფასებიდან მიღებულ მონაცემებს მასწავლებელი იყენებს სწავლების გასაუმჯობესებლად


6. საკლასო მენეჯმენტი
მასწავლებელი ქმნის პოზიტიურ და უსაფრთხო გარემოს

მასწავლებელი ქმნის თანამშრომლობით გარემოს



მასწავლებელს შეუძლია კონფლიქტების მშვიდობიანი გზით მოგვარება

სასწავლო ფიზიკური გარემოს მოწყობა ეფექტური სწავლებისათვის

გაკვეთილის დროის ეფექტიანად მართვა

კლასის მართვის რომელ სტილს იყენებს მასწავლებელი ?

მასწავლებელი აცნობიერებს კლასის მართვის სტილის გავლენას მოსწავლეთა განწყობაზე, ქცევასა და სწავლის შედეგებზე

როგორ უზრუნველყოფს მასწავლებელი მოსწავლეთა ქცევის მართვას?

მასწავლებელი მოსწავლეებს უყალიბებს საკუთარი ქცევის მართვის უნარს


7. კომუნიკაცია
მასწავლებელი მეტყველებისას იცავს სალიტერატურო ენის ნორმებს

მეტყველებისას აზრის ცხადად, ლაკონურად, მკაფიოდ, მწყობრად გამოხატვა

მასწავლებელი ესაუბრება მოსწავლეებს საგნის სპეციფიკური ტერმინებით ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინების შესაბამისად და განმარტავს მათ

კითხულობს გამომეტყველებით

ეფექტურად იყენებს ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაციის საშუალებებს

მასწავლებლის ჩაცმის სტილი


მასწავლებლის საქმისადმი შემოქმედებითი მიდგომა


8. საგნობრივი ცოდნა
გაკვეთილზე ჩანს მასწავლებლის ზოგადმეცნიერული მსოფლმხედველობა

გაკვეთილზე გამოჩნდა მასწავლებლის მიერ სპეციალობის მონათესავე საგნების ცოდნა

მასწავლებლის კვალიფიკაცია შეესაბამება საგნობრივ სტანდარტს


9. პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა
საკუთარ სამუშაოს კრიტიკულად აფასებს



იკვლევს საკუთარ პრაქტიკას



აანალიზებს პროფესიულ ლიტერატურას და იყენებს მას საკუთარი პრაქტიკის შესაბამისად

ურთიერთობს კოლეგებთან



ეცნობა საერთაშორისო გამოცდილებას

იმაღლებს კვალიფიკაციას



მონაწილეობს სასწავლო-სამეცნიერო პროექტებში

იყენებს სამართლებრივი აქტების ცოდნას


10. პიროვნული მახასიათებლები
პატივს სცემს საკუთარ კულტურას, ტრადიციებს, სოციალურ თუ მორალურ ფასეულობებს

ზრუნავს თვითდაკვირვებასა და თვითშეფასებაზე

აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა

შემწყნარებელია მოსწავლეების მიმართ

ორგანიზებულია


დასკვნები. შემაჯამებელი შეფასება










რეკომენდაციები












                                  




                                             დამკვირვებლის   ხელმოწერა:








No comments:

Post a Comment