დამკვირვებელი:
დაკვირვების თარიღი:
მასწავლებლის
სახელი და გვარი
|
|
საგანი
|
|
კლასი
|
|
მოსწავლეთა
რაოდენობა
|
|
|
1. მეთოდური მომზადება
მასწავლებლის გაკვეთილის
გეგმა
|
გაკვეთილის
თემა
|
|
აქტივობის
შესაბამისობა დასახულ მიზანთან
|
|
სასწავლო
მიზნის მისაღწევად დაგეგმილი აქტივობების ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგები ენით არის
ჩამოყალიბებული
|
|
თითოეული
აქტივობის ბოლოს მიწერილია სავარაუდოდ მისაღწევი შედეგი
|
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი გამომდინარეობს ყოველი აქტივობის ბოლოს სავარაუდოდ მისაღწევი
შედეგიდან
|
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგიდან გამომდინარეობს მიზანი
|
|
გაკვეთილის
ოთხფაზიანი მოდელი გათვალისწინებული და ასახულია გაკვეთილის გეგმაში
|
|
სასწავლო
პროცესი დაგეგმილია ესგ-ის მოთხოვნის შესაბამისად, მიზნები გამომდინარეობს ესგ-ის
მისაღწევი შედეგიდან
|
|
გაკვეთილის
გეგმის შედგენისას მასწავლებელი ითვალისწინებს მოსწავლეების ინდივიდუალურ და ასაკობრივ
თავისებურებებს
|
|
გაკვეთილის
დაგეგმვისას მასწავლებელი ითვალისწინებს დროის ფაქტორს
|
|
გაკვეთილი
დაგეგმილია სასწავლო რესურსების გათვალისწინებით
|
|
გაკვეთილის
გეგმის შედგენისას მასწავლებელი ითვალისწინებს მოსწავლეთა წინარე ცოდნას
|
|
გაკვეთილი
დაგეგმილია მოსწავლეთა ძლიერი და სუსტი მხარეების გათვალისწინებით
|
|
გაკვეთილი
დაგეგმილია მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით
|
|
შემუშავებულია
დავალებებისა და აქტივობების შეფასების სათანადო კრიტერიუმები
|
|
რა
ტიპის შეფასებას გამოიყენებს მასწავლებელი
|
|
დავალების
ინსტრუქციები მკაფიოდ არის ჩამოყალიბებული
|
|
გეგმაში
ჩანს სასწავლო და აღმზრდელობითი მიზნების ერთობლიობა
|
|
გაკვეთილის
მსვლელობისას გეგმაში შეტანილი ცვლილებები
|
|
გაკვეთილის
ბოლოს მიღწეული შედეგების ხარისხი
|
|
|
2. განვითარების თეორიები
|
რამდენად
გამოჩნდა მასწავლებლის მიერ მოსწავლის ინტელექტუალური და სოციალური განვითარების
ძირითადი თეორიების ცოდნა სასწავლო აღმზრდელობით პროცესში ?
|
|
რამდენად
გამოჩნდა მასწავლებლის მიერ ფიზიკური განვითარების კანონზომიერების ცოდნა სასწავლო
აღმზრდელობით პროცესში
|
|
|
3. სწავლის თეორიები
|
მასწავლებელი
გაკვეთილის ჩატარებისას ავლენს სწავლის თეორიების ცოდნას
|
|
მასწავლებელი
ეხმარება მოსწავლეს ცოდნის კონსტრუირებაში
|
|
|
4. სწავლების სტრატეგიები
და მეთოდები
|
მასწავლებელი
ავლენს სხვადასხვა მეთოდის / სტრატეგიის ცოდნას და შეუძლია მათი გამოყენება სასწავლო
კონტექსტის შესაბამისად
|
|
მასწავლებელი
რა მეთოდებს / სტრატეგიებს იყენებს, რომლებიც ეხმარება ყველა მოსწავლის შესაძლებლობების
მაქსიმალურად გამოყენებაში, აქტივიზაციაში?
|
|
მასწავლებელი
რა მეთოდებს / სტრატეგიებს იყენებს, რომელიც ეხმარება სასწავლო მიზნების მიღწევაში?
|
|
მასწავლებელი
მოტივაციის ასამაღლებლად რა სტრატეგიებს იყენებს ?
|
|
მასწავლებელს
შეუძლია ისტ-ის გამოყენება საგნის ეფექტურად სწავლებისათვის
|
|
|
5. შეფასების მეთოდები
|
მასწავლებელი
შეფასების რომელ ფორმას იყენებს?
|
|
მასწავლებელი
ეხმარება მოსწავლეებს, გამოიყენონ თანატოლთა შეფასება და თვითშეფასება
|
|
შეფასების
რომელ ტიპს იყენებს მასწავლებელი ?
|
|
რამდენად
ობიექტურია შეფასების კრიტერიუმები?
|
|
მასწავლებელი
დიფერენცირებულად აფასებს მოსწავლეს
|
|
შეფასების
კრიტერიუმები ცნობილია მოსწავლეებისათვის
|
|
შეფასებიდან
მიღებულ მონაცემებს მასწავლებელი იყენებს სწავლების გასაუმჯობესებლად
|
|
|
6. საკლასო მენეჯმენტი
|
მასწავლებელი
ქმნის პოზიტიურ და უსაფრთხო გარემოს
|
|
მასწავლებელი
ქმნის თანამშრომლობით გარემოს
|
|
მასწავლებელს
შეუძლია კონფლიქტების მშვიდობიანი გზით მოგვარება
|
|
სასწავლო
ფიზიკური გარემოს მოწყობა ეფექტური სწავლებისათვის
|
|
გაკვეთილის
დროის ეფექტიანად მართვა
|
|
კლასის
მართვის რომელ სტილს იყენებს მასწავლებელი ?
|
|
მასწავლებელი
აცნობიერებს კლასის მართვის სტილის გავლენას მოსწავლეთა განწყობაზე, ქცევასა და სწავლის
შედეგებზე
|
|
როგორ
უზრუნველყოფს მასწავლებელი მოსწავლეთა ქცევის მართვას?
|
|
მასწავლებელი
მოსწავლეებს უყალიბებს საკუთარი ქცევის მართვის უნარს
|
|
|
7. კომუნიკაცია
|
მასწავლებელი
მეტყველებისას იცავს სალიტერატურო ენის ნორმებს
|
|
მეტყველებისას
აზრის ცხადად, ლაკონურად, მკაფიოდ, მწყობრად გამოხატვა
|
|
მასწავლებელი
ესაუბრება მოსწავლეებს საგნის სპეციფიკური ტერმინებით ასაკობრივი თავისებურებების
გათვალისწინების შესაბამისად და განმარტავს მათ
|
|
კითხულობს
გამომეტყველებით
|
|
ეფექტურად
იყენებს ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაციის საშუალებებს
|
|
მასწავლებლის
ჩაცმის სტილი
|
|
მასწავლებლის
საქმისადმი შემოქმედებითი მიდგომა
|
|
|
8. საგნობრივი ცოდნა
|
გაკვეთილზე
ჩანს მასწავლებლის ზოგადმეცნიერული მსოფლმხედველობა
|
|
გაკვეთილზე
გამოჩნდა მასწავლებლის მიერ სპეციალობის მონათესავე საგნების ცოდნა
|
|
მასწავლებლის
კვალიფიკაცია შეესაბამება საგნობრივ სტანდარტს
|
|
|
9. პროფესიულ განვითარებაზე
ზრუნვა
|
საკუთარ
სამუშაოს კრიტიკულად აფასებს
|
|
იკვლევს
საკუთარ პრაქტიკას
|
|
აანალიზებს
პროფესიულ ლიტერატურას და იყენებს მას საკუთარი პრაქტიკის შესაბამისად
|
|
ურთიერთობს
კოლეგებთან
|
|
ეცნობა
საერთაშორისო გამოცდილებას
|
|
იმაღლებს
კვალიფიკაციას
|
|
მონაწილეობს
სასწავლო-სამეცნიერო პროექტებში
|
|
იყენებს
სამართლებრივი აქტების ცოდნას
|
|
|
10. პიროვნული მახასიათებლები
|
პატივს
სცემს საკუთარ კულტურას, ტრადიციებს, სოციალურ თუ მორალურ ფასეულობებს
|
|
ზრუნავს
თვითდაკვირვებასა და თვითშეფასებაზე
|
|
აქვს
პასუხისმგებლობის გრძნობა
|
|
შემწყნარებელია
მოსწავლეების მიმართ
|
|
ორგანიზებულია
|
|
დასკვნები.
შემაჯამებელი შეფასება
|
|
რეკომენდაციები
|
|
დამკვირვებლის
ხელმოწერა:
No comments:
Post a Comment