კრიტერიუმები
|
ყოველთვის
|
ნაწილობრივ
|
არასდროს
|
ბავშვები დიდი სიამოვნებით ისმენენ ჩემს მონათხრობს
|
|
|
|
მიყვარს ცოდნის მუდმივი შევსება და განახლება
|
|
|
|
ადამიანების მიმართ ვარ ყურადღებიანი
|
|
|
|
საკუთარ თავს ვგრძნობ ბედნიერ, მხიარულ ადამიანად
|
|
|
|
არ მიჩნდება შინაგანი დაბრკოლება თუ სკოლაში ბავშვებთან დიდი ხნით დარჩენა საჭირო გახდა
|
|
|
|
დიდი სიამოვნებით ვღებულობ მონაწილეობას სასკოლო მუსიკალურ საღამოებში
|
|
|
|
არ ვიღლები ბავშვებთან ხანგრძლივი ურთიერთობისას,
ისინი მუხტს მმატებენ, მათთან ყოფნა საინტერესო და სახალისოა
|
|
|
|
მიყვარს საგანები, რომლებსაც ვასწავლი; ვაგროვებ მასალას, რომელიც დამეხმარება
მუშაობაში
|
|
|
|
ვცდილობ, ბავშვებში
დავინახო და განვავითარო ყველაზე ღირებული და წარმატების მომტანი თვისებები
|
|
|
|
თითოეულ მოსწავლეს ვექცევი პატივისცემით
|
|
|
|
მომდევნო გაკვეთილისთვის
სახლში მომზადება ჩემში არ იწვევს ნერვიულობას; ყოველდღიურად ამის კეთების სურვილი არ მიქრება
|
|
|
|
მე არ ვვარდები ემოციებში, თუ ხელმძღვანელები ესწრებიან ჩემს გაკვეთილებს. შემიძლია რჩევის მოსმენა, რეკომენდაციების გაზიარება და დასკვნების გამოტანა.
|
|
|
|
შემწევს უნარი, კვირის განმავლობაში შევინარჩუნო და გავანაწილო საკუთარი ძალები
|
|
|
|
დიდი სიამოვნებით ვაკეთებ ფიზიკურ ვარჯიშებს
|
|
|
|
არ მიყვარს მონოტონური, ერთფეროვანი საქმის კეთება
|
|
|
|
მოსწავლეებთან ერთად ვგეგმავ
სხვადასხვა განმავითარებელ აქტივობებს.
|
|
|
|
ბავშვებთან ერთად დავდივარ
ლაშქრობაში, ვდგამთ სპექტაკლებს
|
|
|
|
ყოფილ მოსწავლეებს ვუყვარვარ როგორც მეორე დედა, ყოველთვის უხარიათ ჩემთან შეხვედრა, მომმართავენ და მადლიერებით იღებენ რჩევებს
|
|
|
|
ყოველ გაკვეთილზე ვცდილობ, მოვიძიო
ურთიერთობის ახალი ნაკადულები, გზები, ბილიკები
|
|
|
|
ინდივიდუალური მიდგომა ჩემთვის ნიშნავს, გავუგო თითოეულ მოსწავლეს, მის შესახებ ვიცოდე
რაც შეიძლება მეტი, მქონდეს განსაკუთრებული
და სანდო ურთიერთობები, ვეხმარებოდე ცხოვრებისეული არჩევანის
გაკეთებაში
|
|
|
|
ვცდილობ, ადამიანზე
არასდროს ვილაპარაკო ცუდად
|
|
|
|
დადებითი დამოკიდებულება
გამაჩნია სკოლაში მოსწავლეთა მოტივაციის
მიმართ, შემიძლია, დავინახო
ბავშვების წარმატებები და წავახალისო ისინი
|
|
|
|
ძალიან ვღელავ, როდესაც ვატარებ ღია გაკვეთილს, მაგრამ მისი დასრულების შემდეგ განვიცდი კმაყოფილების გრძნობას
|
|
|
|
მე პატივს ვცემ ჩემს კოლეგებს
|
|
|
|
ვცდილობ, ვიყო
გულახდილი
|
|
|
|
მე პატივს ვცემ თითოეული ბავშვის ინტერესს, მათ აზრს
|
|
|
|
არასოდეს დავცინი ბავშვებს
|
|
|
|
კეთილსინდისიერად ვასრულებ ადმინისტრაციის
დავალებას
|
|
|
|
გარდა სკოლისა, გამაჩნია სხვა მდგრადი შემოქმედებითი
ინტერესები
|
|
|
|
მიყვარს გემოვნებით ჩაცმა
|
|
|
|
პროფესიული ზრდა-განვითარება - ჩემი ძლიერი მხარეა
|
|
|
|
საერთო საქმიანობას ვგეგმავ ბავშვებთან ერთად
|
|
|
|
შემიძლია, შევქმნა პირობები მოსწავლის
შესაძლებლობების განვითარებისათვის.
|
|
|
|
Pages
- Home
- სამოდელო გაკვეთილი ბუნებისმეტყველებაში-,,ტბები და წყალსაცავები"
- სამოდელო გაკვეთილი ბუნებისმეტყველებაში-,,რა არის საცხოვრებელი გარემო"?
- სამოდელო გაკვეთილი ბუნებისმეტყველებაში
- გაკვეთილების თვითშეფასებები
- სამოდელო ინტეგრირებული გაკვეთილი ბუნებისმეტყველება...
- კალიგრაფიის შეფასების სქემა
- გაკვეთილის გეგმის შეფასების სქემა
- მასწავლებლის თვითანალიზისა და თვითშეფასების რუბრიკა
- მასწავლებლის შეფასების კითხვარი
- სამოდელო გაკვეთილი მათემატიკაში
მასწავლებლის თვითანალიზისა და თვითშეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment